Merhabalar, 15. Haftadayım çok kaşıntım olduğu için doktoruma muayeneye gittim, mantar olduğunu ve bu ilacı (gyno lomexin) 3 gün arayla kullanmamı söyledi. 2 fitil toplamda. İlkini kullandım normalde akıntımda bir anormallik yoktu, kaşıntım da geçti ama fitili kullandıktan iki gün sonra lor kıvamlı beyaz şeyler düşmeye başladı. İlaç yeni çıkıyor heralde dedim üçüncü gün diğerini de kullandım kaşıntı yanma herhangi bir şikayetim yok şu an çok şükür ama vajinal bölgemin içi dışı bembeyaz pişik kremiyle kaplanmış gibi hala. Mantarım mı arttı ilacın temizlemesi mi böyle anlamadım. En son iki gün önce kullanmıştım.
Daha önce bunu kullanan, bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa beni de bilgilendirirse çok sevinirim.