SilaTR Ayın 15nde kimyasal gebelik değerlerim sıfırlandı kahverengi lekelenmem oldu 16nda adet olmam lazımdı olmadım ovulasyon testine başladım bende ama hep böyle çıkıyor laboquick marka ilk kez kullanıyorum normal mi böyle çıkması? [url=https://hizliresim.com/Hfwbvm][img]https://i.
Happybsrn SilaTR kız bnimle aynı dönemdesin bnm de şuan böyle çıkıyor yumurtlma oldugu zmn koyu olacak ikisi de😀
Gamzen Rica ederim.ilk zamanlar benimde aklima takilmisti. .sabah ilk idrarinla test yapma. Testten 2,3 saat su icme.
Aysgllyurtss Zaten normali bu ikisi esit koyulukta olunca yumurtlama olucak 2 3 gun koyu olcak degerlendirceksiniz sonra tekrae boyle olucak
SilaTR Aysgllyurtss daha önce miratech marka kullanıyordum çok daha silik çıkıyordu normalde yaklaştıkça koyulaşıyordu bu testte daha koyu çıkıyor o yüzden kafam karışmıştı teşekkür ederim cevabınız için
Happybsrn SilaTR koyulaşır elbet niye koyulaşmasın anlamadığım adet olmadıysan niye yapıyorsun ki adetten sonra yapsan daha iyi
SilaTR Happybsrn kimyasal gebelik yasadim değerlerim sıfırlandığı gün çok hafif lekelenmem oldu belki o adet yerine geçiyordur diye