Zulmust Hilalcgl o zaman ben yemekleri de sıfır tuzla yapayım az atıyorum ama etkiliyor demek ki ben anlamıyorum
Demode Buselensi Banada aynı şekilde tansiyon takibi verdi fakat ben sabah akşam evde ölçüp doktoruma atıyorum bu arada bende izmirdeyim ve gerçekten sıcaklarla işimiz çok zor🙃
Buselensi Zulmust ölç sen yinede bazılarında tansiyon yüksekliğindende şişlik olabiliyomuş not al evde varmış ne güzel ben hafta bir gidip ölçtürüyorum