Kuzey20_ Öğlen bi adet sancısı gibi ağrım oldu sonra akşam üstü yine uzun sürdü ama düzenli değil. Baş ağrısı halsizlik normal mi böyle olması. Şuanda biraz ağrım var gibi bacaklarıma doğru
_Mrv_ Kuzey20_ takipte kalın 10dkda bir düzenli sekilde olursa ve hafifleme olmazsa muhakkak hastaneye gidin.
Kuzey20_ _Mrv_ süre tutuyorum bakalım bu gece nasıl geçecek ama kısa sürmüyor uzun sürüyor durup gelse gerçek sancı olabilir sanırım yalancı sancılar ama ben yine takipteyim