35 haftalık olduk.ilk günden beri vuruyorum. Kol bacak nere denk gelirse. Kolundan eşim yapıyor o yokken ben bacaktan yapıyorum. Bacak.saha cok açıyor kola göre. Hiç göbekten yapmadım eczacimiz göbekten yapmayı tavsiye etmemişti. Ilk zamanlar benimde cok morarirdi. Hep pamuk kolonya kullanırdım. Son 1 1 buçuk aydır hiç kolonya pamuk kullanmıyorum artık gına geldi nasıl denk gelirse vuruyorum daha az morariyor 😂 37 ye kadar devam.edicem sanırım. Yeter ki evlatlarımız sağlıkla dogsunda valla mosmor olmaya da razıyım.