Merhaba kızlar adetime 7 gün kaldı son 3 gündür de sabah tan öğlene kadar mide bulantısı çekiyorum ilk defa oluyoe göğüslerim normalde 10 gün kala çok şişer ve acirdi şimdi sis ama acı hissi yok değişik belirtilerin var şimdi hastanede refakatciyim test yaptırsam mi bilmiyorum sonuçtan korkuyorum 1 hafta kala öğrenen oldu mu acaba yaşayan var mı bı gazla inicem acile yaptırıcam yada bekle derseniz beklicem 🙏❤️🙄🧿