Kısaca anlatayım sorunuz olursa cevaplarım☺️
Sabah 7 gibi adet sancısı geldi ama yalancı sancı sandım. Uyudum uyandım kahvaltı yaptım tekrar uyudum öğlen 2 buçuğa kadar uyku halinde geçti vakit. Sonra ağrılar sıklaştı dakika tuttum 5 dk da bir geliyor ama sancı çok şiddetli değil. 4ü geçerek duş aldım duşta da sancı gelince zor oluyordu ağrı sıklaşmıştı. Duşta uzun kaldım. Çıkınca artık yarı ağlamalı bir hal aldım. Zar zor giyindim hastaneye gittik. Muayenede 6-7 cm açılma olduğu söylenildi hemen lavman yaptılar. Nst muayene vs yatış yapıldı. Daha sonra suni taktılar sanırım 1 saate yakın dayanılmaz bir ağrı oluştu. Kendimi çok saldım. 7 buçuk gibi kaka yapar hissi geldi ebeler doğuma aldılar. Bu kısım sende artık bağırırsan 2 saat, ıkınırsan 5 dk dediler. Bana dirayet geldi ıkındım. 2-3 ıkınma sonrası ebenin de bastırmasıyla 19.38de bebeğim doğdu. 8e kadar bebeğin eşi ve dikişler atıldı. 5de girdiğim hastanede 7 buçuk gibi doğum yaptım. Çok şükür Allah yardım etti. Çok uzun süre doğum hanede kalmadım. Sancı işi zor. Suni sancı özellikle berbat. Normal doğum sancısı daha rahat. Doğum kolaymış onu anladım. Zeynep Elam hoşgeldi sefa getirdi. Doğumdan sonrasını hiç hesaba katmıyormuşum, emmesi gazı uykusu. Şimdi bunlarla uğraşıyoruz çok tatlı güzel bir his. Allah kimseyi bu yolda bekletmesin sağ salim doğum nasip olsun tüm gebelere. ❤️