Merhaba 28+5 teyim uzun zamandır dişim ağrıyordu doğal yolla çözüm arıyordum.Bugün çok aşırı ağrıdı o kadar grip hastalık bi ilaç içmeden atlattım ama can havliyle minoset plus içmişim.Şuanda da ağrımı unuttum aylardır kadar tek bi ilaç içmemişken hiç olmayacak şey içtim.Ağrım bir yandan tedirginliğim bir yandan resmen vicdan azabı çekiyorum bir kereden bişey olmaz değil mi ?