Ardamilkim canım eşim pozitif ben negatif dolayısıyla kan uyuşmazlığı var. 28. Haftada ve Doğumdan hemen sonra iğnesi yapılıyor hiç bir sorun kalmıyor ❤ İlk gebeliğimde yapıldı şimdi ikinciyi bekliyoruz bi sorun sıkıntı olmadı ❤ Hastane konusunda bilmiyorum hangisine güvenmeli, ben doktoruma çok güvendiğim için araştırmadım. Ha bir de sağlık ocağından kan alıp test yapıyorlar güya ama bizi arayıp ta uyuşmazlık var diyen olmadı .