Kızlar 27 haftalığım bebeğim çok oynuyordu ama 3 gündür çok çok az oynuyor çikolata yiyorum sağa sola yatıyorum az oynuyor eskisi kadar güçlü değil sanki doktora sordum muayene etti günde en az 10 kez oynaması lazım öyleyse sıkıntı yok dedi ama benim psikolojim çok bozuldu ağlıyorum oynamadığı zamanlar…