Seray123 Hanımlar gün içinde sık lavaboya çıkmaya başladım bir de ne yesem hemen lavaboya gidiyorum büyük abdest gün içinde fazlalaştı normal mi
Busimss Seray123 fazla mı bilmiyorum ama bende hergün cıkmaya başladım mesela sorun etmiyorum normaldir herslde 36 haftalıgım
bebeklerim__ Seray123 bazen bende de oluyor günde 3 4 kez çıkıyorum şükür bence aksi bi durum olacağını sanmıyorum Çıkarmaktan iyidir