Merhaba kizlar ben 39+6 dayim bugun kontrlm vardi nstden sonra cati muaynesi yapildi ama ebe bakarken kastigim icin bakamadm birakmiyorsun sen boyle normal.dogumda yapamazsn dedi ama iki defa denemesi icin musade etmeme ragmen ki suan hala o bolgemde agri var yurudugum zaman bile.daha beter.agriyor sizce kontrl edememis olsa boyle agrim olurmuydu benm gibi yasayan varmi doktor boyle birakmazsan sezeryan yapmak zorunda kalicam dedi ve 3gun sonraya kontrl verdi bosuna sanci cekip sezeryana donmesinden korkuyorum