Kızlar sezaryen sonrası gaz sancı çekmemek için gazımızı cıkarmamız gerekiyor. Bunun için önerilere ihtiyacım var. Pazartesi doğuma giricem ikinci sezaryen ilkinde çıkaramadığım için lavman yapılmıştı. Sezaryen olanlar nasıl cıkardınız gazınızı taktik verin