Zeyyno_ Tecrübeli olanlar yazabilirmi Normal doğum yapan anneler acaba vajina bölgeniz genişledimi yoksa zamanla eski haline dönüyor mu? Benimki ilkte bazı yorumlar okudum 3dikiş atılmış ilk doğum olmasına rağmen bazı yorumlarda 15dikişi bulmuş 🙄🙄
Filizzz66 Zeyyno_ ilk kızım 2800 doğdu hiç dikişim yoktu şimdi tekrar hamileyim bakalım bu nasıl olacak
Mmeloo Zeyyno_ ilk bebeğim 3 kilo doğdu sadece nazarlık olarak bir dikişim vardı. Herhangi bir sıkıntım problemim yok umarım bu bebişte rahat rahat dünyaya gelir
Mihrimah41 Zeyyno_ canım oğlum 3885 doğdu. Hiç bir genişleme vs bi sorun yaşamadım. 4 tanecik dikişim vardı. Bu sefer de normal doğum istiyorum. Hiçç korkmaa. Eğer ki bollaşma vs gibi bşy yaşarsan da çözümü çok kolaymış yani
yba Zeyyno_ daraltma operasyonları var hastanede bile yatmıyorsun ya da en geç öbür güne taburcu ediyorlar.
Mihrimah41 Zeyyno_ vajinal estetik diye geçiyo küçük operasyonla hallediyormuş doktorlar. İnstagramda dr. Gökçen Erdoğan var o sürekli anlatıyo
Mihrimah41 Zeyyno_ hiç bilmiyorum ki canım. Önce bi netten araştırmak sonra da kadın doğuma gidip sormak lazım. İllaki vardır diye düşünüyorum