ecembugra53 Ozgezlm bende 17 de hissstmwye başlamıştım gün geçtikçe netleşiyor suan 20 haftalığım daha net oldu canım
ecembugra53 Ozgezlm cok erken canım biraz daha zaman gevsin hisssröeye başlarsın herkeste farklı oluyor bu durum genelde 18. Hastadan sonda netleşmeye başlıyor canım 😊
kkugu 17+4üm segirmeler dışında tam hareketlerini hisetmedim daha 😂😂inşallah çok istiyorum hisetmeyi 😂😂
Svdkbs Ozgezlm l şöyle bisey 10 haftalıkken ultrasonda hareket ettiğini görüyodum tabi küçük olduğu için hissetmiyodum dogal olarak ama 20. Haftalarda hissettim iç karnimin dar olmasına rağmen :))
Sehribann Haftaya girdigimiz gibi hissetmeye basladim. Bir hafta oldu hissedeli aciktigimda daha cok hareket ediyor bide konustugumda onunla. 🥰