Canım korkma. Benim de yüksek tansiyondan dolayı erken doğum riskim vardı ( hala var ). 33+2 olduk
bile. Hiç kalkmadım, ev işiyle kendimi yormadım, ilaçlarımı tansiyonumu ve şekerimiz düzenli takip ettim. Çok şükür bu günlere kadar gördüm. Senin de öyle olacaktır olumsuzluk düşünüp çağırma😇