hope34 yok hemen gelmedi 13. Haftada başladı kanamalrım doktorum kanamam bitmeden yollamadı kanamam geçti çıktım hastaneden 14 haftada yine başladı yine yattım yine bitti ama 16da yine başladı ama bu sefer yoğun değildi ilaçla eve yolladı ki 1 güne geçti zaten 17+1de çok fazla kanamam oldu gece 3 gibiydi hemen aradım doktorumu. Bana hastaheneye gelmemi kendisinin de geleceğini söyledi hastahanede buluştuk kanama ile suyum da gelmiş ben farketmedim doktorum söyledi kanama sadece kan değilmiş su da gelmiş irem farketmedin mı dedi yok dedim belli olmayabilir zaten bu kadar yoğun kanamayla dedi bir süre direndim falan ama maalesef ben enfeksiyon kapmaya başlayınca bir şekilde doktorum artık ikna etti beni normal doğumla sonlandırsık:(