Asiper Bir oğlum vardı bir oğlum daha oluyor.ikinci hep kız olsun istedim.hatta çevremde herkes kız olacakmış gibi dedi.ama oğlum oluyor.iki aslan annesi oluyorum.Sağlıkla gelsin inşallah.
Seherr Asiper amiiin canım benimde bir kızım var ikinciyi erkek istiyorum ama içime kız diye doğuyor :))
ecembugra53 Asiper hayırlı evlat olsun Rabbimden hayırlısın istemek önemli hayırlısı ne ise o olsun canım oyle düşünmek lazım
Kayraesra Asiper benimde aynı canım 1 tane oğlum vardı dün öğrendim 2. De erkek mis sağlıkla hayırla gelmeyi nasip etsin Allahim😃🤲
Sibelsncar Asiper benimde öyle oldu 19 haftalık olucaz erkek herkez kız dedi hatta bulantım olmadı farklı hamilelik kesin kızdır dedik tavuktan tiskindim ama pipisini hemen gösterdi oğlan hayırlısı ile gelsinler insallah
Papatyali Kaç haftalıkken söyledi biz 13+4 iken erkek dedi kesin mi soranlara söyleyeyim mi dedim %100 erkek dedi ama ya yanılıyorsa diye inanamıyorum bi kızım var bu arada 🙈
Asiper Papatyali Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.ne güzel bir kız bir erkek evladınız oluyor.benim 16 haftalıkken söyledi.kesin erkek.hala kız olabilir mi diye bekliyorum ama…
ebrareylul3227 Seherr canım benimde bir kızım var bende hep oğlum olsun istedim ismini bile hazirdi ama ikinci kızım digucak insllah hayırlısıyla rabbimin bir bildiği vardır iki prenses annesi oluyoruz insllah 3. Nasip eder rabbim bizde
Papatyali Asiper inşallah hakkımızda hayırlısı olsun 🙏 yanılmaz inşallah doktorum 1 kız 1 erkek hep istediğimdi 🌷
MutluAnnnecik Asiper erkek evladı nimet kiz evladı rahmettir denilir benim de bir oğlum var ikinci bakalim nedir çoğunluk erkek diyor doktorum da hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar 🤗🤗
AyaYlmazYldrm Asiper bnimde 2. Oglum geliyor herkes bana bu kesin kiz dedi oglun kisza benziyo arkasi kesin kiz dedi ama yine oglan
Asiper AyaYlmazYldrm aynı şeyleri bende yaşadım oğlum aynı kız gibi sarışın mavi gözlü.arkasıı kız olur dediler bende heveslendim kız için.ama hiç öyle olmuyor.
AyaYlmazYldrm Asiper hatta 30 haftalok oldum hala bu kiz diyolar gulup geciyorum 😂😂 diyorum ki ben herhalde kizimi dusurdum badka aciklamasi olamaz😂
Seherr ebrareylul3227 sağlıklısı olsun canım benim daha ikincinin cinsiyeti belli değil ama kız olursada farketmez üçüncüyü düşünmüyorum 2 tane evlat yeter 😇😇
Anneyim Asiper canım o duyguyu biliyorum bende 3 kere yaşadım 3 aslanım var ve 4 üncü kız nasip bu zamanaymış…
Asiper Anneyim Allah hepsine uzun ömür versin.ben ikiden fazla yapamam çalışıyorum zaten zor olur benim için