Mimozacicegi61 Elhamdulillah güzeldi. Sancı yavaş yavaş başlıyo zaten. Eğer açılman güzel ilerlerse çabuk doğurursun. Bna rahim açılmasını sağlamak için iğne yaptılar aralıklarla bayağ işe yaradı. Hep plates topunda zıpladım sancı geldikçe. Ebeyle çömeldim hareketler yaptım. Sorunsuz doğurdum. İnşallah bu sefer de normal istiyorum