Merhaba anneler, ben Chicco’nun next 2 me anne yanı beşiğini almak istiyorum ama sadece 6 aya kadar kullanılabiliyor oluşu kafamı kurcalıyor acikcasi. Evet ilk 6 ay çok kolaylık olur bebeğimin yatagimla aynı seviyede yatiyor oluşu. Yataktan kalkmadan hemen alıp emzirebilirim. Ancak öte yandan 6 aydan sonra tekrar bir karyola almam gerekecek ve anne yanı olani almayıp direkt karyola mi alsam diyorum. Yaşadığım ülkede anne yanı olabilen bebek karyolası yok ne yazık ki. Ikea’nin besiklerinden birini almam gerekecek. Yani aynı odada olsak dahi geceleri her 2-3 saatte bir emzirmeye kalkıp, bebeği alıp yatağa getirmem sonra geri götürmem gerekecek. 6 ay rahat edicem diye değer mi Chicco’yu almaya? Deneyimli annelerin yorumlarını / önerilerini bekliyorum 🤗