Kuzeymiraa Bebeğe göre değişir yani 2-2,5 kg doğarsa gene giyer bi 20-25 gün. Ama 3,5 kg. Civarı doğarsa 10-15 gün anca.
Tekstilde bedenler kalıplar bebeklerde çoğu markada filan küçük.
20 aylık oğlum var. 3750 doğdu,şuan 13kg 85cm boyu var.1,5 yaşa göre doğumuna göre de normal yani.
Ancak ben direk 3-6/6-9 almıştım kıyafetleri. 3-6 olanlar da 2,5-3 aya kadar idare etti. Yani en düşük yazan ay ne ise o, o şekilde düşünün. 6-9 yazanları 8/9 aylarda mümkün değil giyemedi.
Mesela oğlum ekim doğumlu, 1 yaş doğum gününde 24 aylık kazak hediye gelmişti. Evet 24 aylıkken ekim ayı olacak gene ama giyemezdi, gittim onu 36 ay değiştirdim.
Siz şimdi direk 3-6 / 6-9 gibi alın. Ortalama 3 aylık olduğunda mevsim ay ne olacak bunları hesaba katın.
Tulumlarını hep büyük aldım, 1 ay kıvırıp giydiyse uyurken 2. Ay normal giydi.
Bebek bezi olayı da aynı şekilde bu arada.