MerveK1r Kızlar perine masajı yapan ve faydasını goren var mı? Bugun doktorum başladı ben kendim evde yapmak istiyorum kendisi yapan var mı acaba 36+4 haftalık hamileyim 2 3 gunde bir yap dedi doktorum.
girl_boy_annesi MerveK1r ben şuan 34 haftalığım canım inşallah 35. Haftada başlıcam doktorum önerdi ben de yapıcam inşallah zeytin yağıyla
Suveydaa MerveK1r ben yapmadım ama bi post görmüştüm yağlanıp ballayıp yapcaz artık napsalım yazmıştı post sahibi 😂😂 Direk o geldi aklıma 😅
NurseB MerveK1r ben 34te başladım eşim yapıyor haftada 2 yapıyorduk 36 haftaya geldik artık 2 3 gunde bir yapcaz biz de. Faydası olacağını düşünüyorum
MerveK1r NurseB benim eşimde yaparım diyor da ben bilemedim ya kendim denicem Bi 🤭 inşallah faydalı olur normal dpgum için elimden gelen herşeyin yapıyorum kolay olsun diye hayırlısıyla bebişleri alırız kucagımıza inşallah ☺
NurseB MerveK1r ben kendim gapaeken zorlandım alt kısma bastıramıyorum aşağı doğru. Bir de canım acıyacak diye hafif hafif yapıyorum eşim yapınca acısa da dayanıyorum biraz yanma oluyo bende bastırarak yapınca
cagla24 MerveK1r nasıl yapılıyor perine masajı duymuştum ama benim için daha erken diye araştırmamıştım hiç
44gy44 MerveK1r ben yapmısdım canım TV karsısında hakiki zeytinnyagıyla bildigin parmağınla ovalıyorsun internetten bakabilirsin yapılı sına açılma cok güzel olmusdu yavas yavas
Shr1530 MerveK1r bende duymuştum Açılmaları kolaylaştırıyormuş 35 hastalıkken doktoruma danışıp yapacam
Shr1530 MerveK1r bazı insanlarda dikiş olmasını öneriyor Doğum sonrası için rahatlıktır diyorlar evet biraz acı çekiyormuşsun genişleme olmuyormuş
Mihrimah41 MerveK1r ya çok duydum okudum ama yapamadım ilkinde. bilmiyorum hoşuma gitmedi hareket 😁😁😝🤭