Evvrim bence olumsuz şeyler düşünmemelisiniz. Eğer etkileniyorsanız da okumamalısınız. Bunların nasıl olduğuna odaklanmayın, bebeğin orda iyi ve sağlıklı olduğunu düşünün. Bunlar bilimsel ispatlanmış şeyler, gebe olumlu olmalı ki bebek de iyi olsun. Olumsuz gelişme olursa kontrolde zaten doktor saklamıyor söylüyor.