Böyle baskı yapan insanları tamamen cahil ve inançsız olarak yorumluyorum. İnsanlar yarabbi bir evlat diye dua edip yalvarırken, kız mı erkek mi işte şu olsun bu olsun. Ne çirkin şeyler ya. Erkek konusunda yorum yapanlara ben şunu söylüyorum ve bir daha çıt çıkarmıyorlar siz de söyleyin bence
Eğer erkek evlat sahibi olmak ve soyun erkekten devam etmesi çok matah bir şey olsaydı bu efendimize nasip olurdu, efendimizin soyu kızından devam etmiştir.
Bunu dedikten sonra kimse tek laf daha edemiyor.