Cansummm valla canim bende sana yazdigim gibi benimkide yok denecek kadar az gecen haftada ne guzel canimi bile acitiyordu acimasi bile hosuma gidiyordu ama kac gun oldu hala tekmelerini gormuyorum oyle sert hissetmiyorum bazen karnimin alt kisminde bi seyler hissediyorum ama o mu emin degilim dun aksam artik agladim niye vurmuyor diye 😞cikolata yiyorum etki gormuyorum hastaneye gitmekte istemiyorum korkuyorum dua ediyorum insAllah seninkide benimkide hareketlenir