Arkadaslar bugun adetim 4 gun gecti kan verdim ve <0.100 hcg degerim doktorum adet olunca klomene baslatcak yine bu 3. olcak herseferinde catlama igne vurdu sonradan ama bu sefer kendi haline bırakip sadece klomen kullanmak istiyorum günde 2 tane sorum çatlama ignesi kullanmadan klomen kullananlar kacinci gun çatlama oldu lütfen yardım ? buarada pcos hastasiyim