Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım bi kaç gün önce ve açlık 90 cıktı endokrine yönlendirdi diyetisyene yönlendirdi gittim diyetisyen çok yüksek bi rakam değil dedi Endokrinde bi hafta açlık tokluğu ölçmemi istedi. Bi kaç gündür ölçüyorum iyiydi aslında ama bugün sabah kahvaltıda canım aşırı tatlı türü şeyler istedi tahin helvası yedim çok kötü oldum bi saat sonra ölçtüm 166 cıktı. Ne yapmam gerekiyor şimdi? Ben bi türlü anlamadım bu durumu lütfen yardım edin😞bugün anlamsız bir şekilde canım da sıkkın acaba ondan mı yükseldi şekerim anlamadım🤷♀️