bebegim_28 Kızlar 19 haftalık olcaz ve dünden beri hafif hafif adet sancılarım var ve beyaz kremsi akıntım var hafif hafif çok değil daha önce 2 düşük yaptım 29 unda doktora gidicem ama içim huzursuz oluyor böyle olunca sizde de aynı şeyler var mı
mrskrvc bebegim_28 18. Haftadayim. Kokulu bir akinti olmadigi icin doktorum normal oldugunu soyledi. Ancak akinti artarsa diye fitil yazdi 2 kutu. Sadece artarsa kullan evinde bulunsun dedi. Henuz kullanmadim. Akinti da azaldi gibi biraz. Su an sadece kabizlik yasiyor gibiyim