tgce_brs Kizalr 13+5 haftalik hamileyim şimdi tuvaletten sonra peceteye çok az kan geldi elma çekirdeği gibi iki tane. Fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum. Eşim işte panik yaptım doktorumun numarası yok. Bı ağrım Batman hiç biseyim yok acile gitmeli miyim 😭😭😭
26_26_26ggg tgce_brs bence gitmelisin doktorum bana kıpkırmızı kan gibi gelirse muhakkak gel Ama açık renkli kahverengi pembemsi tarzındaysa korkmana gerek yok demişti
Slnbsr tgce_brs özele gidiyosan hastaneyi arayıp numara iste, ben hamileyken doktor 12. Haftaya kadar normal demişti hafif pembe kanama ama sen gene de sor bence. Panik yapma
Arsu1661 tgce_brs korkutmak gibi olmasın ama acile mutlaka taxiylede olsa gitmelisin biraz sakin kalmaya çalış toparlanıp hemen çık en azından bakarlar için rahat eder inşallah kötü bişi değildir 🤲🏻
Senemgltkn tgce_brs kahverengi falansa normal ama kırmızıysa sıkıntı olabilir canım doktoruna görün hastaneye git
tgce_brs Devlet hastanesi acil de ultrason mu var kızlar bilmediğim için soruyorum nasıl bakiyolar. Eşim geliyo şuan onu bekliyorum dua edin 😭
Anneadayiii tgce_brs canım çatı muayenesi ve vajinal ultrasonla bakıyorlar bebek aşağı inmiş mi düşük riski var mı yerleşme olduğu için mi diye korkma git için rahat etsin ihmal etme benim ikinci gebeliğim ve 9.haftadan bu yana kesilmeyen kanama ile gebeliğim devam ediyor 🙄
Senemgltkn tgce_brs ya kurban olurum 😞 içim bi tuhaf oldu şuanda inşallah bir sıkıntı yoktur Rabbim canınıza sağlık versin inşallah Rabbim dert keder yaşatmasın 🤲🏼 Nolur haber ver bana da 🙏🏼
Gulgulcan tgce_brs genelde devlet hastanelerinde acilde kadın doğum bölümleri var ve ultrasonda var hangi ildesiniz
iremgun tgce_brs acil de bakıyorlar. Gitmelisiniz telaş yapmayın ama en azından bir iğne falan yaparlar kontrol edilir.
Babyy1S tgce_brs ağrılı adet kanaması gibiyse korkmalsn panik yapma bebek düşse yerinde ağrıdan duramazsn kadın doğuma git özelde doktor yoktur başıma geldiği için diyrm muayne ol panik yapma
tgce_brs Doktoru aradık progestan yut bu gece bekle devam eder ve ağrın olursa git dedi. Yarında bana gel dedi 😔yarın sokağa çıkma yasağı varmı şuan aklıma geliyo
iremgun tgce_brs. Yarına randevu alın randevu kağıdınızla gidebilirisniz doktora yasakta olsa. Gitmeden önce polisi arayın size bir mesaj yollayacaklardır.
berus tgce_brs yarım saat bi saat ayaklarını yukarı dik. Düşük olacaksa bile bi süre engeller kanamayı durdurur belki. İçimi ferah tut bende de olmuştu ilaç almadım doktora da söylemedim bu şekilde yapınca geçmişti.
Berra20 tgce_brs gecmis olsun canim . Dr una ulaş . Acilde de bi baksinlar . Insallah hiseyn yoktur. Dualarm seninle haber ver 🙏