Zeynep181 Bugun kontrolümüz vardı kızlar 21+5 günlüğüz 430 gr 22 cm dedi doktorumuz sizinkiler nasıl birde 1 ay sonra aç gel dedi şeker yüklemesi yapıcak herlde şeker yüklemesi nezamanlar yapılıyo 😊
Elifbektas Geçen Cumartesi gittiğimizde 25+3 dü biri 856 biri 858 gr boyları ise 35 cm civarıydı 👩👧👧 🤰🐣🐣
Mineszn Zeynep181 canım her bebeğin yapısı farklı az veya çok diye düşünme bende 19+6da gittim doktora 380gr 23cmdi 23+5 ayrıntılı ultrasona girdim 633gr 30 cm olmuş doktorumuz haftasına göre iyi dedi doktorun sana böyle bir yorum yapmadı mı
Elifbektas Zeynep181 internette var canım haftalarına göre kiloları bence normal ama buna net karar verecek olan doktorun sıkma canını kilodan önce sağlıklı olması önemli
Mineszn Zeynep181 tamam o zaman sıkıntı yapma kendine anneye babaya görede gr ve cm değişiyo eşimde bende uzun boyluyuz doktorumuz bebeğiniz uzun olucak diyo
GamzeSena Ben de dün detaylı ultrason yaptırdım 20+4 deyken ama doktora bebeğin boyunu kilosunu sormayı unutmuşum 🤭