Arkadaşlar herkese merhaba ben klomen ilacı kullanıyorum ve bitti araya bir gün girdi doktora göründüm iki yumurtam gelişmiş 21 ml iki tane bi sağ bi sol olarak ama ben martta rahim filmi çektirdim sağdan tıkanık açılmamıştı şimdi aklım da kaldı endişeleniyorum çatlatma iğnemide vuruldum ya sağdan tutarsa dış gebelik olabilir mü acaba 3 kaybım var bi dış gebelik geçirdim yani korkuyorum