Arzuuuu canım bende çakmak erdem hastanesind gidiyorum orda gitme nedenim funda hanımdı ilk gittiğimde funda hanım izindeydi ilk iki muayenemi gülçin hanıma oldum sakin güleryüzlü bir doktor fakat gözlemlediğim kadarıyla herşeyi sormak gerekiyo sessiz bir doktor ve mesela bana cep no falan vermemişti 3. Cü kontrolümde funda hanıma geçtim ultrosona oturur oturmaz herşeyi tek tek saydı ve sormamama gerek kalıcak hiçbirşey bırakmadı mesela adet düzenszliğim vardı benm hamilelikten önce gülçin hanım sordu en son adet tarihin diye dedim düzenliğim var ama sanırım 28 şubat hemen öyle yazdı funda hanıma söylediğimde ozmn gel ultrosonda bebeğimize bakalım kaç haftalık ona göre tarihin çıkar dedi ve 20 şubatla uyumlu çıktı telefon numarasını verdi en ufak birşeyde whatsapptan yazıyorum sağolsun içimi rahatlatıyo ♥️ Ve en büyük şeyim yaklaşık 14-15 senedir orda olması