Alakalı diye yazıyorum. Hamilelikte tüy dökücü kremlerin kullanılmadığını biliyorum. özel bölge için ağda alerji yapıyor mecburen jilet ile yapıyorum. Fakat artık karın iyice büyüyünce onu da yapamaz hale geldim. hamam otu kullanan var mı tüy dökücü kremler gibi kimyasal oranı yüksek bir şey değil o yüzden kullanılabilir mi?