CerenNisaSecilmis Yaptırmazsan ileride kalp rahatsızlığı çıkar diyenler neye,hangi sağlam kaynağa,somut örneklere dayanarak bu deli saçmasını söyledi acaba merak ettim doğrusu.
Ben ilk gebeliğimde yaptırmadım yine yaptırmayacağım.Onun yerine bir kaç kez açlık,tokluk şekerime baktırdım.Ailede şeker hastalığı var mı? Bebeğin gelişimi nasıl? Suyu çok fazla mı? Bunlar önemli sadece.