Elisaelisa34 canım bende bebeğimin kalbini ilk 6+3 te duydum.. kalp atış hızı 115 ti.. doktorum biraz yavaş Bu 1 hafta sonra kontrol demişti, aynen senin doktorunun dediği gibi 120/60 arası normal kabul ediyoruz 90 ın altı kötüye işaret demişti.. fakat ben bir çok uzmanın röportajlarını dinledim bu süreçte, yeni atmaya başladığı için kalpleri yavaş bir hızı varmış 8. Haftadan sonra hızlanıyormuş 🧿 1 hafta sonra gittiğimizde kalp atış hızı 170 çıktı👼🏻🙃 şuan çok şükür normal 160tayız 👏🏼 Dua et canım bol bol, korkuya kapılma.. Allahım bizlere bağışlasın 🌸🤲🏼