Kızlar 35.haftamızda 1 gün yattık hastanede düzenli aralıklarla sancım vardı erken doğum olmasın diye şuan doktorum bir hafta yada 10 gün daha bekleteceğini gelmezse yatışımı yapıp doğumumu başlatacağını söyledi kimler doğuramadı temmuz geldi haziran anneleri kız bebekler erken gelir diyorlardı yok anam bacım yok sağlıkla gelsinler inşallah 😂🥰