Muberraonur valla benim hepsine detaylı ultrasonda da bakıldı normal muayenelerde de bakıldı bi sıkıntı görünmedi. Genetik olabilir dedi.. ben 28_30 hafta aralığında Ramazan ayında pek yemek yiyemedim ona bağladım kendime kızdım falan ama Doktorum genetik olabilir dedi, çünkü ben kendim de prematüre doğdum eşim de öyle iri bi adam değil.. fark açılmadığı sürece devam dedi Doktorum çok şükür az da olsa almaya devam ediyor benim oğluşum. Sağlıklı olsun da zayıflık önemli değil sonra inşallah sütümüz bereketli gelir bebelere