Arapgelin Bu hastanede hangi doktora gittiniz veya gidiyorsunuz?memnun kaldınız mı? Muayene ücreti ve doğum ücreti nedir?
mehefey Arapgelin merhaba röyale hanıma gidiyorum çok memnunum 90 tl muayne ücreti zorunlu sezeryan 2250 normal doğum da 1000 küsürdü ama tam hatırlamıyorum ben sezeryan olucağım için dikkat etmedim ona
Mommy2b Arapgelin kadın doğum doktorlarını bilmiyorum ama diyetisyen olarak Miray hocayı önerebilirim eğer gitmeyi düşünen varsa
Arapgelin mehefey bende sezeryan olucam kornea nakli olduğum İçin normal doğum yasak 😐 Teşekkür ederim verdiğin bilgiler için ♥️