Canım o haftalar bebegin kilo alımı için çok çok küçük haftalar simdiden buna takılmamalısın bence, 30 dan sonra asıl bebek kilo alımı başlıyor zaten, genel olarak katkısız ve dogal beslenmelisin protein ağırlıklı, nesquik falan ye diyenler oluyor bazen, bebege sağlıksız kilo yüklemek bir anlam ifade etmiyor bilgin olsun