33haftamda başladı sancılarım 37ye kadar sancıyla yatmak zorunda kaldım yarısı hastanede tedavi ile yarısı evde. Kendinizi yormamanızı öneririm haftanız henüz erken. Bu haftalarda kısa süreli kasılmalar ve yalancı sancılar çok normal. Kasılma sayısı 10u geçerse günde mutlaka doktorunuza başvurun. Hayırlı doğumlar dilerim.😇