bbegim kızlar henüz erken dönemdeyim ama merak ediyorum şeker yüklemesi hakkında neler düşünüyosunuz? kimisi yaptırırken ,kimisi yaptırmıyor herkesin kendine göre bir sebebi mutlaka var o yzden kararsız kaldım.Sizce yapılmalı mı yapılmamalı mı burdaki çoğunluğun fikrini merak ediyorum
Mrvts bbegim canım eğer yemek konusunda kendini frenliyemiyorsan yaptirmalisin bence her kontrolumde açlık şekerime geriye dönük şekerime bakıldığı halde babamında şeker ilacı kullanıyor olması sebebiyle ben daha dün yaptırdım ve maalesef gebelik şekeri çıktı üstelik 50 lik bir yükleme yapıldı şimdi bir ay şeker ölçümü ve diyet yapacağım hamile kaldığım süreçte tatlıya düskünlüğüm artmıştı evet 100 luk yükleme falan insanı üzüyor zararı olur mu diye o yüzden 50 lik yapıldı bizde doktorumun önerisiyle
RabiaMG bbegim ben yeni yaptirdim ve sekerim cikti 2 hafta sonra kontrolum var dusmezse ilac baslanicak. Seker bebege cok zararliymis bence yapilip ogrenilmeli. Ben fazla kiloda almadim pek tatlida yemedim ama cikti.
Hll3840mhmt bbegim bana 2-3 farklı doktor açlık ve tokluk şekerine baktır yeter dedi onlarda normal çıktı şükür
bbegim Mrvts yani öyle aşırı yemek şeyim yok dikaktli olmak kaydıyla yiyorum ama yinede ne biliyim o kadar şekerli suyu içiriyolar tbi şekerin çıkar yok çocuğa zararı olur o kdar şekerin diyolar ama ynede emin değilim sanırım bende o zaman gelince doktorum nasıl derse öyle yaparım diye düşünüyorum
Mervelsmet Bende doktoru dinlemekten yanayım acaba özel hastanede ücret alıyorlar mı giriş ücretinden hariç şeker yüklemesi için bilgisi olan var mı acaba
Prensprenses Mervelsmet ben bugün yaptırdım şeker yüklemesi muane hariç 50 tl verdim şeker yüklemesine
joki Ben yaptırdım, iyi ki de yaptırmışım çünkü 2. Saat yüksek çıktı, diyetisyene gittim bu vesileyle. Daha sağlıklı beslenmeye başladım. Eğer şeker yüklemeseydim çikolataları dondurmaları götürmeye devam ederdim.
Prensprenses Mervelsmet 24 28 arasıymış başda benm doktorum yapma demişti sonra yap deyince 29+1 de yaptım işk önce kan aldılar sonra meyve suyu gibi bişi içirdiler 75 lik yapıldı bana içtikden 1 saat sonradan kan verdim sonra 2. Saatte tekrar kan verdim benm malesef sınırı geçti diet önerdiler