Ozlem-kk 8+4 hamileyim kızlar ilk zamanlar ağrım çoktu, şu an kasık ağrım falan yok mide bulantım falanda sadece mide yanmalarım oluyor normal midir herşey sizce, siz de ne gibi şeyler oluyor benim gibi olanlar var mı biraz tedirgin oldum.
Tugce1803 Ozlem-kk Kötüyü çağırma hiçbir zaman, merak etme belirtiler bir olup bir kaybolacak. Sürekli belirti olsa vücudumuz nasıl kaldırsın🤷🏻♀️
Elif1613 Ozlem-kk midem benimde yanıyor süt icersem geçiyor ancak valla yorgunluk bulantı koku hassasiyeti oluyor elimi kolumu kaldramiyorum
Mvlildz Ozlem-kk Her hamilelik farklı olur canım bünyeye göre değişir merak etme. Ama bu haftalarda doktor kontrolü önemli sık sık gitmek gerekiyor hem için rahatlar 😊
mermaid-nm Ozlem-kk benim göğüs ağrısı dışında belirtim yoktu o da bazen olmadığı da oluyordu. Bünyeden bünyeye değişiyor ben bir kez bile istifra etmedim
symslmz Canım vücudun artık gebeliğe alışıyor tüm organların bir bebeğin varlığını kabullenip işini ona göre yapıyor. Korkma hiç. Benim başından beri hiç belirtim olmadı ona bakarsan :)
Ozlem-kk Mvlildz gittim ama doktor çok ulttasona girmek iyi değil dedi ayın 8inde gittim bir ay sonra kontrol verdi.
Mvlildz Ozlem-kk Bir ay sonra mı 🙄 beni 15 güne bir çağırıyordu ilk zamanlar şu an 20 haftalığım ayda bir gidiyorum
Mahbuss Ozlem-kk canım benimde başlarda çok ağrım oldu adet olacak gibi şimdi geçti 7+6 haftaligim en son Çarşamba günü gittim kalp atışlarını duydum herşey iyiydi hamdolsun midemde bazi sabahlar çok bulanıyor mesela geçen hafta hep bulandı ama 3 gündür yok Hamilelik insanda bir endişe ve tedirginlik yaptırıyor ama çok düşünürsekde hamilelik bitmez İyi düşünelim iyi olsun 🤗 Rabbim sağ salim kucağımiza almayida nasip etsin inşallah ♥️
Ght Benim de bugün 7.haftam bitti aynı duygulari yaşıyorum.Benim 1 kaybın da var😔Ben daha kalp atışını da duymadm keseyi görmüştüm haftaya gideceğim inşallah.Bebek var mıdır büyümüş müdür kalp atışı var mıdır hergun kendimi dinliyorum midem bulantım pek yok ama bazı kokulardan tiksinme ve arada bel ağrım var başka da bişey yok.Alllaha emanetler düşünmekle olmuyor yoksa en güzel zamanları zehir etcez kendimize
Fatma4185 Ozlem-kk 8 hafta 5gunlukde benim benimde ne midem bulaniyo ne basim donuyo ne koki hassasiyetim var sadece birkere cok afedersinz kusdum o.kasik ağrılarım ve gogus hassasiyetim ara ara hala oluyor cok su icdigim icin akintim oluyo bide uyku hali.bazen acaba ben hamile degilmiyim diye dusunuyorum cevremdeki butun hamileler mide bulantisi kusmakdan sikayetci bende bisey yok😁
Aytelf2012 Ozlem-kk ilk zamanlar bende de öyleydi sonra geçti…ilk zmaanlar vücut adet olackmis gibi tepki veriyor sonra hormanlarla o ağrılar geciyor
Sldynr Ozlem-kk şuan. 10+5 günlük canım benimde öyle oldu o haftalarda benim midem falan hiç bulanmıyor bide benim kaybım var bundan önce 9 haftalık tı kalbi durdu onda da mide bulantım falan olmamıştı herkes bana mide bulantın yok belliydi bir sıkıntı olduğu falan dedi şuanda da yok mide bulantım şanslısın dedi hatta zaman zaman kasık ağrısı oluyor doktor herkes de aynı olmaz moralini bozma sen iyi düşün iyi olsun bebeğin herşeyi hissediyor dedi bende hergün ultrasyon girsem yok demem ama doktor tavsiye etmiyor sen moralini iyi tut