Bu his bende 3 gundür oluştu. 3 günden fazladır kusuyorum, hamilelik hamilelik degilde adeta hastalık oldu yatak doşek yatiyorum eşim bakiyor. Çok sukur bebegim iyi ama ben öldüm bittim. Ayaga kalktigim anda midem agzimda bir de sanki gozlerim bozuk gibi, sanki her an bayilicakmisim gibi, böyle bi fenalık geliyor ayaga kalktigim anda kendimi yine yataga atiyorum. D vitaminim eksiktir diye d vit aldim. Neden oluyor ne geçirir bunu? Daha önce basina gelen var mi?