Herkese merhaba 24+2 hftalık seker yuklemesı yaptırdım ve yuksek cıktı. 140 max olması gereken bende 164 cıktı. Ben yedıgıme dıkkat eden ve hergun 1saat yuruyus yapan bırı olarak sok oldum:( ayrıca dıyetısyen kontrolunde devam edıyordum. 56 kg ıle hamıle kaldım ve suan 65kgyum. Endoklonojıye gıdecegım ve ozel programla beslenecegım. Bu sorunu yasayıp asanlar nasıl yaptılar acaba