Angell9453 Seray123 daha alınmadım ama sezeryanı 38. Haftada alıyoruz dedı doktorum bende insallah o zamanlarda giricem =)
rabiaagenncc Benim ilk gebeliğimi 40 haftalıkken yaptı doktor 39+5 te ikinciye hamileyim 38 haftalıkken alıcam diyo sen 2 3 gün falan kendin istediğin bi güne denk getirebiliyorsun