zohreeeee Kizlar benim adetim yarin 4_5tane test yaptim hepsi silik ve aninda cikiyo bugun kan testi yaptirdim sonuc 1.15 yani negatif boyle durumu yasiyan varmi??
Burcuhsn zohreeeee bildiğim kadarıyla değerin yükselmesini takip etmelisin canım bir kaç gün sonra tekrar test yaptır bakalım allah gönlüne göre versin 🙏
Babyy1S zohreeeee bilgim yok yani postunuz altta düşmesin o yüzden yorum yaptım gören kişiler size cevap vericek böylelikle