tugce67-67 A14_e14 ay canım bende çok istiyorum girsin ama doktor doğum hakkında bir şeyler anlatırken bile eşim fenalaşıyor tansiyonu falan düşüyor😂ki pandemiden dolayı refakatçi bile bir kişi alıyorlar ,büyük ihtimalle doğuma almazlar
Aygul01 A14_e14 virusten dolayı yasaklandı ama degisir mi kısa sürede bilmiyorum. Benim eşim girebilirse girecek. Devlette zaten almıyorlar doguma.
brcaky doğuma girişler yasaklanmış virüsten beri, kolay kolay açılmaz dedi dr, belki normal doğumun son 2 dakikasına falan girer ama sezeryan hele imkansız
Sedoss2361 Bende çok istiyorum girmesini ama benim eşim bi anda sinirlenen insan ve panik yapar ben 1 doğuruyorsam o 9 doğurur eminim yani😂😂orda niye doğum olmuyor diye doktorla kavga bile edebilir o yüzden ona pek güvenemiyorum bu sebeble annemi almayı düşünüyorum doğum anına eğer izin varsa😇
Minikcivciv10 Ah ah ben de çok istiyorum girmesini ama şimdiye kadar hiç götüremedim doktora hem aşırı yoğun çalışıyor hemde hastanede odaya sadece beni alıyorlar korona olayı yüzünden. Adamcağız diş kapının diş mandali gibi kalakaldi😂
NefesAyza Minikcivciv10 Minikcivciv10 İkiniz ile de aynı durumdayim 😂😂 daha 9 haftaligiz ben çocuğumu ne zaman gorecegim diye doktorun asistanina atar yapıyor benimki de 😂😂 doğuma zaten kendisi de girmek istemez bünyesi kaldırmaz öyle şeyleri ama umarım fikri değişir ve girmek ister
Minikcivciv10 NefesAyza korona hepimizi mahvetti malesef, adamlar baba gibi değil amcası gibi oldu bebekle alakaları yok😂