prensmusta Merhaba güzel anneler,cinsiyet tahmin edebilen varmı,12+2deyiz ama çok merak ediyorum https://imgyukle.com/i/Ca5OoQ https://imgyukle.com/i/CaTVWo
Ttugbatrn prensmusta merhaba acaba ikinci attığınız resim 2 li tarama testinden mi 🤗 bende 3 hafta sonra ikili taramaya giricem 13 haftalık olucaz acaba öğrenir miyiz cok merak ediyorum. Size ne dedi doktor ?
prensmusta Ttugbatrn evet ikili taramada testimden,dr cinsiyet için çok erken , bu haftalarda söylemek istemem dedi ama tahmin edicek olursam kız dedi🤗 Oysaki ben hep erkek hissediyorum 😊 tam belli olmasa bile tahmin verebilir sizin içinde canım
Ttugbatrn prensmusta yaa inşallah valla bende çok merak ediyorum 3 hafta sonra randevumuz var inşallah ikili testte bizede tahmin yapar
Yoncayigit [url=https://hizliresim.com/SRDtkr][img]https://i.hizliresim.com/SRDtkr.jpg[/img][/url] Benimkinede bakar mısınız 12+2 yim ama doktorum belli degil dedi 🙈