Merhaba 36 haftalık hamileyim. Doktorum çatı muayenesinde kemiğimin 1buçuk cm uzun olduğunu ve normal doğuramayacağimi söyledi. Sezeryan için 38.haftama gün verdi. Sancı veya suyun gelirse erkenden de sezeryana alcam dedi. Ek hastalığım veya baska bi problemimiz hamdolsun yok. Böyle bi durum yaşayıp normal doğum yapan varmı?