Eda123445 Merhaba ben Ankara Şehir Hastanesinde doğum yaptım bebeğim yoğun bakımda sadece 1 kere gorebildim aranızda yoğun bakımda bebeğini görebilen var mı ?
Ruveyda_ Eda123445 malesef göstermiyorlar, biz 6 gündür sadece fotografını görebiliyoruz, hemşire hergün bir kaç tane atıyor, rica ederseniz atarlar sizede
YagmrK Eda123445 bende 35. Haftada erken Doğum yaptım ikizlerimi hiç görmedim dr sadece foto attı oda yetmiyor bana 😭😭
_9297_ Eda123445 geçmiş olsun canım bende 10 gün önce orda doğum yaptım sezeryan ile sadece 1 kere gördüm bidaha göstermediler çıkana kadar 2 gün önce çok şükür çıkarttık bebeğimizi
Filiztugrul_07 Eda123445 benim bebegim 3 gun kaldi ben bir kere girdim esim her gun girdi saglik onlemlerini alarak koruyucularla girdik
Yaseeeeemen YagmrK 😢😢ay canım benim rabbim tez günde kavuştursun insan lohusa halinide düşünmez bütün acılarını unutur yeterki evladı yanında olsun…için yanıyordur eminim Rabbim yardım etsin😢😢moralini yüksek tut benimde erken doğum riskim var en çok bu durumdan korkuyorum 😢😢
Tugbaveysel YagmrK bende dizinle aynı durumdayım ikiz bebeklerim 10 gündür küvezdeler kız bebeğim ciğerden bağlıydı buruna çektiker erkek bebeğim burundan bağlıydı şimdi kendi başına nefes alabiliyor 35 haftada doğum yaptım çok özlüyorum 2 kere gördüm kız bebeğim elimi tuttu sıkı sıkı çok zor durum
FatmaKrbkl Bende Erzurum’da Doğum yaptım 26 haftalık bugün bir ay oldu ne foto atıyorlar ne gösteriyorlar deliricem 😬😞
Cansel76 FatmaKrbkl bende geçen sene erzurumda 27 haftalık doğum yaptım ben görebiliyordum ama foto çekmeme izin vermiyorlardı bide büyük ihtimal virüsten dolayı göstermiyorlar
Azracan FatmaKrbkl Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım kaç gram doğdu bide erken doğurma sebebin neydi benimde riskim varda 😞
YagmrK Eda123445 yaaa süt falan götürmeye gittiğinizde Rica etseniz bi fotoğraf sadece diye hiç görmemiş olunca foto zaten bişey anlamıyorsun ki 😭😭
FatmaKrbkl Eda123445 740 gramdı doğduğunda şimdi 1045 olmuş kalbinde delik varmış engelliyormuş kilo alımını sizin ne kadar oldu
Eda123445 YagmrK Söyledim bebeğimin neye benzediğini bile bilmiyorum nolursunuz bı fotoğrafıni bari atın diye ama Şehir Hastanesi büyük bir yer ya sanırım çekiniyor doktorlar keşke atsalar 😔😔
YagmrK Eda123445 çok üzüldüm arkadasım 😭😭 fotoğrafa gerek kalmadan en kısa zamanda kucağımıza alırız inşallah evlatlarımızı.. üzüntüden sütüm azaldı eşim de kızıyo ağlama diye elimde değil ne yapıyım 😭
Eda123445 _9297_ Çok sağ olun siz şanslısınız benim bebeğimin ne zaman çıkacağı bile belli değil darısı bize inşallah.
Eda123445 FatmaKrbkl Benimki de 1580 Gr doğdu gastroşisiz di yani bağırsakları disaridaydi bu sebeple doğar doğmaz ameliyat oldu henüz beslenemiyo o sebeple de kilo alamıyor fazla.
Eda123445 _9297_ Suyum azaldığı ve kanamam olduğu için acil sezeryana alındım bebeğim de gastroşisiz (bağırsakları dışarıda) olduğundan hemen ameliyata alındı .
nursedahatira Eda123445 normal doğum haftasını tamamlayamadığı için mi dışarıdaydı yoksa başından beri olan bir şey miydi acaba ben de erken doğumdan korkuyorum ondan soruyorum